نخ پلمپ ابریشمی 1000 عددی ( رنگبندی )

نام محصول : نخ پلمپ

جنس نخ : ابریشمی

درجه کیفیت : عالی

تعداد در هر بسته : 1000 عدد

ملزومات مورد استفاده : با دست بسته میشود و نیازی به ابزار خاصی ندارد

رنگبندی : طلایی ، قرمز ، مشکی ، سفید مشکی

کاربرد : از جمله کاربرد این نخ میتوان به استفاده در انواع فروشگاها برای برچسب زدن قیمت ،آویز ابزار و وسایل منزل و قفل و بستن انواع محصولات و موارد مشابه دیگر اشاره کرد .

برای خرید این محصول به صورت عمده میتوانید با قماشین در تماس باشید.

85,000 تومان

پاک کردن

توضیحات

نخ پلمپ ابریشمی 1000 عددی ( رنگبندی )

محصولی که مشاهده میفرمایید نخ پلمپ ابریشمی نام دارد و تولید کشور چین میباشد . برای ایمن سازی ابزار و وسایلی مانند کارت آویز باید از ابزاری استفاده کرد که شبیه قفل باشد تا وسایل موردنظر را محکم نگه دارد . از این نوع ابزاری که ظاهری شبیه بست دارد برای بستن و همچنین نصب اتیکت بر روی اقلام مختلف استفاده میشود این وسیله نخ پلمپ نام دارد دارای قفلی است که دو سر این وسیله را به هم متصل کرده و عمل قفل یا پلمپ را انجام میدهد . لازم به ذکر است برای بستن این پلمپ نیاز به ابزار خاصی نیست و با دست بسته میشود . این نخ ها در رنگهای مختلف تولید میشود اما پرکاربردترین و پرطرفدارترین آن رنگ سفید و مشکی است . از نخ پلمپ ابریشمی برای نصب مارک و اتیکت آویز انواع البسه مورد استفاده قرار میگیرد که بیشتر مورد مصرف بوتیکها ، تولیدیها ، و عرضه کنندگان پوشاک میباشد . این محصول با عنوان های نخ پلمپ کنفی ، نخ پلمپ ، بندآویز اتیکت لباس ، بند آویز ابریشمی و نخ پلمپ ابریشمی قفل دار نیز در بازار عرضه و شناخته و مورد استفاده قرار میگیرد .

توضیحات تکمیلی

رنگ مورد نظر خود انتخاب کنید

طلایی, قرمز, مشکی, مشکی سفید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نخ پلمپ ابریشمی 1000 عددی ( رنگبندی )”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالات احتمالی شما

اگر شما شهروند تهرانی میباشید مرسوله شما با استفاده از الوپیک ارسال میشود و اگر در شهرستان هستید به وسیله باربری ها و یا تیپاکس مرسوله شما برای شما پست میشود مدت ارسال برای تهرانی های عزیز یک روز کاری و برای شهرستانی های عزیز دو روز کاری میباشد
فروشگاه قماشین به منظور حمایت از کارخانه ها و تولیدی ها ودر اخر هم همایت از تولید ملی و کارگر ایرانی تخفیفات ویژه ای برای کارخانه جات و تولیدی ها در نظر گرفته است. برای اطلاع پیدا کردن از تخفیفات و فروش عمده با شماره های و 09120775562 تماس حاصل فرمایید.
بله خرید به صورت عمده در قیمت تاثیر دارد و شامل تخفیفات ویژه قماشین میشود . البته در خرید به صورت عمده و مبالغ بالای 10میلیون تومان هزینه باربری از مشتریان دریافت نمیشود

نیاز به مشورت با یک کارشناس دارید؟

همین حالا با شماره تلفن زیر تماس بگیرید و با کمک کارشناسان ما مشکل خود را حل کنید!

09120775562

پشتیبانی
خانه
داشبورد
سبد خرید
چستجو