نخ پلمپ پلاستیکی 7 اینچی

نام محصول : نخ پلمپ

جنس محصول : پلاستیکی

رنگ محصول : بی رنگ

سایز محصول : 7 اینچی معادل 17 سانتی متر

تعداد موجود در هر جعبه : 5000 عدد

کشور تولید کننده : چین

کاربرد محصول : مناسب برای نصب انواع کارت به انواع البسه و وسایلی که نیاز به داشتن کارت برای معرفی قیمت، جنس و سایر موارد دارند .

نکته مهم : این محصول هم بصورت جعبه ای و هم بصورت کارتنی بفروش میرسد.

140,000 تومان

توضیحات

نخ پلمپ پلاستیکی 7 اینچی

محصولی که مشاهده میکنید تولید کشور چین میباشد . این محصول در بسته های 5000 عددی ارائه میشود . از نخ پلمپ پلاستیکی برای وصل و یا آویزان کردن انواع کارت به انوع لباس اعم از بلوز ، شلوار ، کت ،کفش و کیف ، روسری  و یا انواع وسایلی که نیاز به آویزان کردن کارت برای نشان دادن مشخصات ، قیمت و یا طریقه استفاده و شستشو وسایل و یا مارک و برند داشته باشند استفاده میشود . این محصول در هنگام استفاده نیاز به تفنگ اتیکت زن ندارد و براحتی با دست به هم وصل میشود و بر خلاف ظاهر ظریفی که دارد بسیار مستحکم و مقاوم میباشد و بسیار مناسب برای تولیدیها ، کارگاهها و کارخانجات انواع البسه و لوازم میباشد چون استفاده از این نخ نوع نخ پلمپ بسیار راحت میباشد و در کوهتاترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت به کار سرعت میبخشد .

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نخ پلمپ پلاستیکی 7 اینچی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالات احتمالی شما

اگر شما شهروند تهرانی میباشید مرسوله شما با استفاده از الوپیک ارسال میشود و اگر در شهرستان هستید به وسیله باربری ها و یا تیپاکس مرسوله شما برای شما پست میشود مدت ارسال برای تهرانی های عزیز یک روز کاری و برای شهرستانی های عزیز دو روز کاری میباشد
فروشگاه قماشین به منظور حمایت از کارخانه ها و تولیدی ها ودر اخر هم همایت از تولید ملی و کارگر ایرانی تخفیفات ویژه ای برای کارخانه جات و تولیدی ها در نظر گرفته است. برای اطلاع پیدا کردن از تخفیفات و فروش عمده با شماره های و 09120775562 تماس حاصل فرمایید.
بله خرید به صورت عمده در قیمت تاثیر دارد و شامل تخفیفات ویژه قماشین میشود . البته در خرید به صورت عمده و مبالغ بالای 10میلیون تومان هزینه باربری از مشتریان دریافت نمیشود

نیاز به مشورت با یک کارشناس دارید؟

همین حالا با شماره تلفن زیر تماس بگیرید و با کمک کارشناسان ما مشکل خود را حل کنید!

09120775562

پشتیبانی
خانه
داشبورد
سبد خرید
چستجو